Open Microsoft Outlook.
Ga naar het tabblad “Extra”
Klik op het icoon “Accounts”.
Zie onderstaande afbeelding:
Hier ziet u een overzicht van de juiste instellingen. Gebruik die als uitgangspunt.
Van belang zijn:
Server voor inkomende e-mail
Server voor uitgaande e-mail
Hier zijn meerdere mogelijkheden. De naam “utopia.tedoc.nl” is een voorbeeld. Wat voor u van toepassing is, leest u hieronder.
Wat voor u van toepassing is, kunt u als volgt achterhalen:
U heeft van ons de logingegevens ontvangen voor het klantenpaneel op https://mijntedoc.nl/
Doe dan het volgende:
Login op: https://mijntedoc.nl/klantenpaneel/
Klik op de grote knop ” Hostingaccount”
klik op de betreffende domeinnaam (links in uw scherm)
klik op “Inloggen controle paneel”
U wordt dan doorverwezen naar het controle paneel in een nieuw venster (even geduld)
Links bovenin de adresbalk, zie u dan de hostname. Bijvoorbeeld: https://utopia.tedoc.nl:8443/smb/
Uw mailserver name is dan: “utopia.tedoc.nl”
Als u de login gegevens van https://mijntedoc.nl/klantenpaneel/ niet heeft, neem dan contact op via ons contactformulier.
NOOT:
In sommige gevallen kan het nodig zijn om uw E-mail programma opnieuw op te starten.
Ook is het mogelijk dat uw E-mail programma opnieuw naar uw E-mail wachtwoord vraagt.