Veelgestelde vragen – FAQ

Mailserver name wijzigingen per 2020:

prometheus.tedoc.nl is nu: enterprise.tedoc.nl
ceres.tedoc.nl is nu: enterprise.tedoc.nl
daedalus.tedoc.nl is nu: horizon.tedoc.nl
utopia.tedoc.nl is nu: voyager.tedoc.nl
endeavour.tedoc.nl is nu:voyager.tedoc.nl

Heeft u vragen over instellingen van uw E-mail? Kijk dan eens of u hieronder informatie kunt vinden.
Heeft u problemen met het instellen van uw Mailprogramma (Thunderbird, Outlook, etcetera)? Roep dan de hulp in van een specialist die ervaring heeft met uw mailprogramma, met uw apparaat en met uw OS (Windows, MacOS, Android, Linux, etc).
Alle instelgegevens voor POP en IMAP, vindt u hier.
Hulp voor instellen van Office365 vindt u HIER.

Meer kunnen wij niet voor u doen.

Denkt u toch dat wij u ergens mee moeten helpen? Of krijgt u vaak berichten als “Undeliverable” terug? Log dan in bij het Klantenpaneel en vul een support-ticket in.

Heeft u vragen over instellingen van uw E-mail? Kijk dan eens of u hieronder informatie kunt vinden.
Heeft u problemen met het instellen van uw Mailprogramma (Thunderbird, Outlook, etcetera)? Roep dan de hulp in van een specialist die ervaring heeft met uw mailprogramma, met uw apparaat en met uw OS (Windows, MacOS, Android, Linux, etc).
Alle instelgegevens, vindt u hier.
Hulp voor instellen van Office365 vindt u HIER.

Meer kunnen wij niet voor u doen.

Denkt u toch dat wij u ergens mee moeten helpen? Of krijgt u vaak berichten als “Undeliverable” terug? Log dan in bij het Klantenpaneel en vul een support-ticket in.

Menu