Veelgestelde vragen – FAQ

Heeft u vragen over instellingen van uw E-mail? Kijk dan eens of u hieronder informatie kunt vinden.
Heeft u problemen met het instellen van uw Mailprogramma (Thunderbird, Outlook, etcetera)? Roep dan de hulp in van een specialist die ervaring heeft met uw mailprogramma, met uw apparaat en met uw OS (Windows, MacOS, Android, Linux, etc).
Alle instelgegevens voor POP en IMAP, vindt u hier.
Hulp voor instellen van Office365 vindt u HIER.

Heeft u problemen met uitgaande E-mail? (bv naar Hotmail of naar kpnmail adressen?)
Stel dan KPN of Ziggo in voor uitgaande mail (afhankelijk van wie uw internet access provider is), zie dan ook:

  1. Ziggo: https://tedoc.nl/faq/smtp-instellen-voor-ziggo/
  2. KPN: https://tedoc.nl/faq/smtp-instellen-voor-kpn/

Denkt u toch dat wij u ergens mee moeten helpen? Of krijgt u vaak berichten als “Undeliverable” terug? Log dan in bij het Klantenpaneel en vul een support-ticket in.