Ik kan geen email verzenden.

Stap 1
Controleer eerst of uw internetverbinding in orde is.
Als er een probleem is met uw internetverbinding, kunt u ook geen juiste verbinding maken met onze  mailservers.
Neem dan contact op met uw access-provider (bijvoorbeeld Ziggo of KPN)

Stap 2
Controleer uw login gegevens.
U heeft van ons deze login gegevens per email ontvangen bij uw inschrijving.

Een leidraad:
E-mail login: uw email adres (bv: mail@leukedomein.nl)
E-mail password: zie emailbericht met login gegevens.
Uiteraard kunt u uw password zelf wijzigen via uw Plesk login.
Inkomende POP mailserver: utopia.tedoc.nl /of/ daedalus.tedoc.nl /of/ prometheus.tedoc.nl    *
Uitgaande SMTP mailserver: utopia.tedoc.nl /of/ daedalus.tedoc.nl /of/ prometheus.tedoc.nl    *

*)
mail.leukedomein.nl is een voorbeeld domein. Dit domein dient als voorbeeld in deze FAQ.
Stel uw domeinnaam is “leukedomein.nl”
Uw POP mailserver is dan: mail.leukedomein.nl

Menu